Lokal dla małej Agencji Reklamowej

Jesteś właścicielem małej Agencji Reklamowej, planujesz się przenieść w bardziej dogodne miejsce bądź jeszcze nie rozpocząłeś swoich działań i decyzja wynajmu pomieszczenia jest przed Tobą. Warto dokładnie przemyśleć wszystkie oferty i zastanowić się jakie lokum będzie najlepsze dla Twojej firmy.

Działalność Agencji Reklamowych jest ciężkim kawałkiem chleba, jeśli chodzi o znalezienie odpowiedniego miejsca do podjęcia typowych dla takiej branży działań. Musimy bowiem znaleźć taki lokal, w którym będziemy mieli dostęp do kilku pomieszczeń, w tym z jednym o naprawdę sporej wielkości – coś na wzór małej fabryki czy zakładu szewskiego. Jeśli wiecie, ilu pracowników chcecie zatrudnić i na jak dużym obszarze planujecie się poruszać, to sprawa będzie ułatwiona. Małe Agencje Reklamowe liczą zazwyczaj około 4 pracowników, w tym szefa, który często zajmuje się, zarówno sprawami czystko technicznymi, np. jeśli chodzi o projektowanie grafiki, a także jest menadżerem całego przedsiębiorstwa. Potrzebuje zatem osobnego biura, w którym będzie mógł przyjmować klientów. Jednocześnie warto postawić na takie biuro, z którego szef ma szybki kontakt z resztą pracowników i może doglądać, czy to wydruku czy innych prac, ażeby móc możliwie na bieżąco koordynować działania firmy.